Fiat Auto Poland, jako oficjalny sponsor najbardziej znanego polskiego wyścigu kolarskiego, proponuje serię limitowaną 65. Tour de Pologne dla samochodów Bravo, Linea oraz Doblo. Auta z serii Tour de Pologne wyróżnia grawerowana tabliczka z podpisem Czesława Langa z unikalnym kolejnym numerem własnym.
Modele te posiadają także dywaniki z wyszytym logo Tour de Pologne oraz naklejki zewnętrzne z identycznym napisem. Co więcej, auta z limitowanej serii oferują bogate wyposażenie standardowe, zróżnicowane w zależności od modelu.

Fiat Bravo Tour de Pologne, z podpisem Czesława Langa i numerem trzynastym, czeka na nabywcę.
Fiat Bravo Tour de Pologne z silnikiem 1.4 Turbo T-Jet o mocy 120 KM dysponuje reflektorami przeciwmgielnymi z funkcją doświetlania zakrętów, klimatyzacją automatyczną, radioodtwarzaczem CD z mp3, systemem ESP z ASR, MSR, HBA hill holder oraz pakietem sport z kołami ze stopów lekkich o średnicy 17”, sportową kierownicą pokrytą skórą, spojlerami bocznymi i tylnym oraz sportowym wnętrzem.
Linea Tour de Pologne z identycznym silnikiem jak w Bravo oferuje klimatyzację z filtrem przeciwpyłowym, felgi ze stopów lekkich 16”, cztery poduszki powietrzne (przednie i boczne), centralny zamek sterowany pilotem, radioodtwarzacz CD sterowany z koła kierownicy, reflektory przeciwmgielne oraz kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą.
Doblo Tour de Pologne napędza silnik Diesla 1.9 Multijet o mocy 105 KM a wyposażenie zawiera centralny zamek sterowany pilotem, klimatyzację manualną, sterowane elektrycznie, podgrzewane, lusterka zewnętrzne, światła przeciwmgielne, radioodtwarzacz CD, dwoje drzwi przesuwnych po obu stronach nadwozia. Dodatkowo każde z aut oferowane jest w atrakcyjnym kredycie 50/50 oraz z rabatem, w zależności od modelu.
Fiat Bravo 1.4 Turbo T-Jet 120 KM Tour de Pologne kosztuje 63 990 zł, Linea 1.4 Turbo T-Jet 120 KM Tour de Pologne 59 990 zł, natomiast Doblo 1.9 Multijet 105 KM Tour de Pologne to wydatek 61 490 zł.